but it doesn't mean anything

dagen har varit riktigt bra med elisa. vi har inte gjort så jätte mycket faktiskt, men praoade ju iallafall.
träffade en supersöt 5åring också! grymt gullig.
Vi fick laga lite mat och sånt idag, fritera och sånt. och smaka på mussla. men jag vågade inte! men iallafall.
i morgon är det sista dagen där & jag kommer sakna det mycket.
även sista april i morgon också! :)

it will always be you and me. no matter what!


jag kommer alltid att älska dig.
maria eriksson
du är en underbar vän. glöm aldrig bort det! & vad som än händer, och vad det än gäller. så står jag alltid bakom dig.


if you only knew

jag tycker om dig så otroligt mycket.
det har jag gjort väldigt länge.
jag kan säga en sak, jag har blivit djupt sårad förut. jag vet exakt hur det känns att bli sårad av någon man älskar.
jag vet att du aldrig skulle såra mig. det vet jag. det är en känsla som finns inom mig.
du är för bra för det. alldeles för bra!
du kan få mig på så bra humör. när jag är ledsen finns du alltid där och lyssnar och stöttar mig.
tack för att du finns. np!


isn't that ironic?

härligt med lite träning nu på kvällskvisten!
tränade med damerna idag. gick bra, faktiskt. men linda dampade! dampis :)
jag vill ha helg nu på en gång.
nä, nu ska jag lägga mig och kolla på en film hade jag tänkt.

och så vill jag bara säga att mia eriksson är världens underbaraste tjej!
så här kommer en bild på mig.


i just wanna sit and stare at you.

idag hade jag praktik med elisa på en kinaresturang.
riktigt roligt var det faktiskt. hade inte så jätte mycket att göra, men det var skitroligt!
börjar klockan 10 och slutar egentligen fyra, men vi fick sluta runt halv två.
& vi fick gratis kinamat också. gott var det!
& snart är det sista april, jag längtar! very mycket.

oh, all this time


nu vill jag ha långt hår tillbaka igen!

but I do love you.

annlouise sovde hos mig inatt, mysigt värre!
igår kollade vi på teater igen. den var bra. idag har jag inte gjort någonting.
hade egentligen träning, men så blev det ju inte.
i morgon är det fredag & det betyder helg, vara med mia och djara förmodligen! =)

i miss you.. v

i love this shit.

grattis pappsen. din dag idag!
Skola först, försov mig idag igen. men hann med bussen iallafall.
jobbade lite matte. riktigt dryg dag idag. men så kan det vara.
i morgon är det onsdag, skola & träning.
igår var jag även med mia & gabriella. jag älskar er tjejer.

i miss you

jag saknar dig.
jag saknar dig så otroligt mycket!
jag vet inte vad jag ska ta mig till.
det är bara dig, jag vill ha!

bom bom bom bom

i morse försov jag mig. inte bra! no.
kom till skolan, hade en lektion, sen åkte vi och kollade på teater på gymnasiet. den var faktiskt bra tycker jag!
nu sitter jag bara hemma och tar det lugnt & så. dah.
nu ska jag äta något innan jag dör. puss


dålig uppdatering. very bad girl.

men jag har faktiskt en förklaring till det också.
mitt internet bara la av helt. en dag! bara liksom. la av. helt
helgen har gått & min helg har varit bra faktiskt. umgåtts med tjejerna! mumsigt, kan inte bli bättre.
i morgon är det måndag och skoldags igen, jag känner mig faktiskt rätt duktig nu.
har gjort alla läxor och allt sån där skit. idag har jag hunnit med träning och lite sånt.
igår hade jag match med hälsingelaget, gick sådär för hela laget, förutom för mig. där gick det ju inte såbra.
menmen. Nu ska jag ta och gå här ifrån och typ. göra något!
skriver mer i morgon.


du är en stjärna. mia eriksson!

forever, was what we called it.

drar till annso och sover hos henne inatt, kanske kan lyckas få lite sömn då.
kul att träffa henne lite också. fast, ytterst lite är väl det då! ;)
I morgon är det onsdag, ingenting speciellt planerat, ungdomsmottagningen bara. & träning.
trevligt, yes. hejdå


how could i be so wrong?

jag förstår inte. jag trodde verkligen saker hade ändrats.
men när man väl får reda på sanningen så inser man att det är exakt likadant.
det finns ingenting att sträva efter.
hur kunde jag tro så fel? jag inser iallafall nu, vilken idiot du är.

i'm in love

föresten så tycker jag solen har legat i riktigt skönt i två dagar!
hoppas att det fortsätter vara fint väder så sommaren kommer snart.
frida loves summer.
nu ska jag lägga mig och sova. natti!


you can't break a broken heart.

skolan idag,
vi lagade mat på hemkunskapen, lövbit klyftpotatis pepparsås & sallad. blev riktigt gott faktiskt.
kom hem efter skolan med markus, jag la mig och somnade. haha! härligt var det.
sen när jag vaknade gick jag hem till gabriella och var med henne och mia. det var lite trevligt sisådär.
kom hem runt halv nio,gjorde svenskaläxan. sen har jag bara suttit här.
i morgon vet jag inte vad som händer.

om det är sådär du verkligen vill ha det. så ha det så.

i've got my angel now.

seriöst, jag är helt slut efter dagens träning. men det var riktigt härligt faktiskt.
jätte mycket sol idag. 23+ grader när jag kollade iallafall. & jag sov bort halva dagen med signe och gabriella. vi sov till halv två. men det var riktigt härligt faktiskt. synd att lovet redan är slut, blöh. jag hatar skolan. men ska försöka ta tag i allt så bra som möjligt nu.
& så ni vet, iam a virgin. en cleanteen liksom!
nej, nu ska jag förfan kötta ner mig i sängen. godnatt!

sweet goodnight.

föresten, så fick jag den här av min pappa igår! & jag hade ju en likadan svart förut, men den måste skickas in på lagning, vet inte vilken av dom jag ska välja sen, men jag gillar faktiskt den rosa lite bättre. det är ju liksom snyggare.


remind me why we decided that this was for the best.

design och sådant kommer nog att komma. ny header & lite annat fix.
funderar på att fråga sofie om hon har lust att hjälpa mig!
har iallafall gjort litegranna just nu, men mera får det bli senare.
nu ska jag kila iväg och ta någonting att äta. galet hungrig.
på onsdag kommer annlouise hit & kanske sover hos mig. springning! (y)

it feels like im 1000 miles away from you.

jag har nu skaffat en ny blogg, inte världens bästa namn eller så precis. men jag var lite halvt less på min andra blogg faktiskt. kände för någonting nytt nu!
så, dags för bloggning igen.
mitt lov har varit super bra, & nu taggar jag man sommarlov.

RSS 2.0