20:54 trött liten flicka.

kom precis hem från en mycket regning fotbollsträning, riktigt underbart att göra det man älskar i regnet. haha! spela fotboll alltså..nu sitter jag hemma & har precis nyss duschat, och ätit en macka och druckit juice.
nu har jag inte en aning om vad som händer! men ikväll blir det nog bara en hemmakväll och kanske kila iväg sen & köpa en liten godis påse om ingenting annat händer. har inga pengar på mobilen så kan inte höra av mig till någon,och eftersom det bara är jag som hör av mig så är det kört! hehe
jag ska nog iallafall kolla på en film som heter "the invisible"..

den handlar om en ung författare som har lysande framtidsutsikter,men en tragisk natt så blir han brutalt attackerad och lämnad att dö - vilket han inte riktigt gör. Han fångas i en kuslig andevärld mellan liv och död där ingen kan se honom, utom Annie, den enda person som kanske kan rädda honom. dom måste arbeta snabbt tillsammans för att lösa mysteriet med hans död, innan det är för sent och Nicks chans att bli levande igen går förlorad för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0