what would you wish for if you had one chance?

kom precis hem från evelina, där jag & mia umgicks med lite trevligt folk & kikade på film, tror den hette obsessed. skitbra iallafall!
där var evelina, julia anton, och anton och hans, antons bror. aja, lite folk iallafall. trevligt.
nu ligger jag hemma hos mia och vi lyssnar på musik, och har tvn på samtidigt och det låter inte så jätte bra faktiskt.
- mia, kan du sänka på tvn?
- men vart är dosan då? oj, här.
så låg den brevid henne! hehe.
tänkte ladda upp nån bild, men det blev inte så för bilderna har mia och det går inte att skicka.
synd för mig, puss & hej


Kommentarer
Postat av: Victoria

sv; saknar dig jag med stumpis! du jag och denice borde ta en dag :)

2010-07-27 @ 02:39:10
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: felicia

gokväll :)

allt bra med dig `?

2010-07-27 @ 03:20:39
URL: http://akerstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0