23:24 - jag har jätte tråkigt.

Visste du..
att jag vill ha - någon att mysa med just nu.

att min senaste kyss - minns jag knappt

att jag lyssnar mest på - lugn musik. nu för tiden

att jag pratar - sjukt mycket

att jag inte gillar - falskhet

att min första riktiga kyss - fick jag i ettan!

att jag avskyr när folk snackar - om allt & alla.

att kärlek är - hur underbart som helst, när det är på riktigt

att jag gillar att - vara med annlouise & äta

att jag aldrig kommer att - otrogen.

att jag är hemligt förälskad i - dig.

att sist jag grät var - dear john

att min mobiltelefon är - as jobbig

att när jag vaknar på morgonen - vill jag sova mer.

att innan jag går och lägger mig - så klär jag av mig

att idag har jag - varit med järngänget och ätit mat & umgåtts och haft roligt.

att jag just nu tänker på - dig.

att i kväll ska jag - sova
att i morgon kommer jag - faktiskt nog bara vara hemma.
att jag hoppas - att denice kommer i morgon


Har du:
Någon som förstår dig? annlouise

Någon som du saknar? ja.

Någon som du hatar? - ogillar.

Vem kramade dig senast? jerry tror jag

Vem pussade dig senast? - signe, på kinden

Vem ringde dig senast? hanna.

Vem ringde du senast? julia

Vem var hemma hos dig senast? signe, annlouise, love och lina

Vem var du hemma hos senast? sofie

Har du några kärleksproblem? nej

Har du pratat med någon idag? ja

Har du gråtit idag? nej.

Har du skrattat idag? jao.


Jag:
Är singel? ja

Svär ofta? haha, jo

Sjunger i duschen? självklart. ett måste ju

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? ja, lätt

Skrattar åt dina egna skämt? haha ja.

Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? nej.


Har du:
Piercingar? öronen, naveln, tungan & läppen. fast inte i läppen längre.

Syskon? 3.

Jobb? njae

För många vänner? nej

Rymt hemifrån? haha ja.

Färgat håret? jao

Bra självförtroende? nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? yes
Varit kär? jao.

Gjort något olagligt? men ja

Somnat i skolan? haha ja

Brutit ett ben? nepp. inte en enda gång, alltså. inte ett enda ben.

Tappat bort mig i min hemstad? hehe, ja

Sett en fallande stjärna och önskat? jajamen

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja

Smugit ut utan lov? smugit, haha

En hemlighet som ingen annan vet? ja

Sovit en hel dag? nej

Somnat gråtande? yes

Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ja

Blivit generad inför folk? jao

Varit kär i någon utan att säga det till personen? tror inte det.

Ätit musslor? nej, hell no

Varit på en festival? ja

Haft ett förhållande i under en månad? jao

Blivit kallad player? yes

Färgat ditt hår svart? jao


Vad:
Längtar du till mest just nu? att se dig.

Ska du göra i helgen? ingen aning faktiskt.

Har du för kläder på dig? trosor och tshirt

Gjorde du igår? var med annlouise & var hemma hos sofie.

Ska du göra i sommar? sommar? det är inte ens sommar nu ju.

Åt du senast? godis

Har du för mobil? sony ericsson/samsung

Köpte du senast? mat

Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? typ, dött


Vem/vilka:
Slog du senast? vet inte.

Fick du sms från senast? mamsen

Pratade du med? signe

Skulle du kunna göra allt för? många.

Var du med senast av det motsatta könet? jag vet inte

Kan du lita på mest? annlouise.

Vet mest om dig? annlouise, gabriella & mia

Sov du tillsammans med senast? annlouise


Allmänt:
Har du pussat en groda? haha, ja fyfan va äckligt

Kan du hjula? yes

Biter du på naglarna? fy,näe

Är du EMO? ja?
Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppat, skänkt bort lite. massor!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? ja,kanske

Har du sjungit inför publik? ja

Följer du mode? nej

Är du hungrig? nej

Är du blyg? haha, det tycker jag inte

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0