23:15 hemma hos mia.

varit en riktigt skön dag på nore med bad och volleyboll.
åkte dit med mia och djara,la oss och sola litegrann, sen badade vi.
sen kom annlouise,gabriella och hanna. vi träffa även sötlove och sötsara och massa andra sötnosar!
efter det så åkte vi hem till mig, jag och annlouise. vi badade och gjorde en jordgubbstårta till min mamma som fyller 41 år idag. grattis, jag älskar dig.
sen så gick jag och annlouise hem till mia och var med henne och jens, nu är det bara jag och mia kvar.
jens och annlouise åkte nyss! nu ska jag mysa med mia,för det var riktigt länge sedan..hehe
& i morgon kommer min älskade tjockis till morfar, gud så jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0