21:37

idag var det en riktigt skön dag i skolan faktiskt. inte mycket arbete alls.
Efter skolan åkte jag hem, gjorde inte mycket alls.
Sen åkte jag hem till annlouise, vi cyklade skitlångt för att kika på match. rätt skojsigt.
I morgon är det tisdag och kamratbanor på skolan,maha!
efter det har jag träning.
sitter hemma hos skalis nu & ska hitta på någonting. ciao

20:06

matchen slutade 1-1. härligt, men super jobbigt iallafall.
åkte hem & tog mig ett härligt bad. superskönt.
efter det blev det mat, hamburgare osv.
ikväll blir det sängen riktigt tidigt iallafall för att orka upp till skolan i morgon.
Gud vad jag känner att jag är super sugen på gothia just nu.

12:07

kalaskväll igår, firade larsa lite! =).
grattis på 20årsdagen, fast det var ju igår. men sak samma!
Nu sitter jag här & taggar för matchen, ska snart gå ner & ta mig en riktigt stor frukost.
min fredag spenderades iallafall hemma hos annlouise,vi åt ben and jerrys & godis osv.
På lördagen åkte jag hem till gabriella, där vi grillade. sen åkte jag vidare till kalasfela.

att man alltid ska lyckas göra misstag.

min frida

jag älskar dig, pusss.



du är så, ye ye wowwow

härligt med vinst idag, 1-0. inge speciellt mycket, men vinst som vinst!
otroligt skönt iallafall.
ikväll är jag hemma hos annlouise, med en varsin ben and jerrys och en stor godispåse och två drickor!gottans.
taggar match på söndag.

även fast jag inte borde.


Le love.


eyes on fire.

här kommer en liten bild på skon jag köpte! höhö
får duga som examensko iallafall. köpt på eurosko!


du kanske funderar på alla minnen som vi har.


äntligen helg i morgon!
på lördag blir det kanske grillning hemma hos mia.
puss på det.


i morgon vet jag inte vad som händer, kanske match med damerna? vi får se.
söndag match igen, kanske. hihi!
nu ska jag hjälpa mamma litegranna med maten.
hay.

ä n t l i g e n!

nu har jag äntligen hittat ett par skor jag ville ha.
så nu är dom beställda.
hemma från skolan idag, trött och halsont i morse.
känns endå så jävla härligt efter vinsten igår.

looking at you.


en snygg bild på två snygga tjejer.

min helg har varit kalasbra. i fredags hemma hos gabbi med massa folk, sen igår blev det att kika på fotboll och vara med evelina. lite smått partajj på kvällen!
tack för helgen.
i morgon friidrottsdag på skolan. gävle på tisdag!

magsjuk tjej här.

ojoj, verkligen länge sen jag skrev. men jag har faktiskt magsjuka, så jag skyller på det.
men jag ska till skolan i morgon och hoppas på att jag mår bättre. trots allt så är det ju fredag med! :)
jag har ätit asmånga cocosbollar, skitgott och skitnyttigt. hi hi!
tv nu

ah tja

jag har sovit hemma hos ella sen i torsdags, as kalas!
helgen har varit king.
ikväll blir det träning, och imorgon match. sjukt nervös. dör eller nåt.
hejdå

heartbreak warfare

vinst idag med 8-2.
grymt bra spel hade vi. askalas!
kvällen igår blev sjukt lyckad bre.
nu sitter jag hemma hos ella med hon och gabbie. gör ej mkt! coca cola och choklad osv. mumma
ikväll vet jag inte vad som händer men någonting läre ju ske!
pusshay.

trött tjej, yeah

åkte hem till ella igår, gjorde inte så jätte mycket.
gick ut i spöregnet i trosor, yeah. haha!
lagade lite mat och så, sen gick vi och la oss klockan halv tolv eller någonting.
idag blir det förmodligen partajj. i morgon match med damerna, sen cruising! kan ej bli better.
snart kommer sara hit. puss

torsdagmorgon.

vaknade halv elva idag. på inget bra humör alls.
jag blir så arg på alla efterblivna jävlar som inte förstår. åh! speciellt dig. bläa.

idag vet jag inte vad jag ska göra.
men med min fot som är som den är så kan jag nog inte göra så mycket heller.
fy-och-fan.
åker nog till färila idag.
hejdå!

yeye,wow wow

matchen slutade med 3-0 till oss.
målgörarna var anna, bami och linda. riktigt grymt dedär!
nu sitter jag hemma och håller på och dör lite för mig själv.
finns inte så mycket att göra.
& jag har skrivit det tusen gånger, men ledig i morgon och fyfan vad skönt det ska bli!
även så kommer skalis hem i morgon. i love it!
nu ska jag ta mig någonting och stoppa i magen. ciao

tagga

blir jätte snabb uppdatering nu!
var med anna efter skolan idag, åt kebab och träffa på niklas och safar en sväng!
nu ska jag tagga och åka på match.
skriver resultat sen. hay!

someone like you.

djara, jag älskar dej. kom ihåg det!
no matter what. du & jag.

jag har väldigt fruktansvärt tråkigt! save me

hej hopp.

hemma efter en icke tung träning. sköt lite hörner, och frisparkar och sådant idag bara.
I morgon är det äntligen onsdag, ledig torsdag och fredag. vilket jag redan har nämnt! men endå.
i helgen hoppas jag på skoj! nu ska jag ta mig två mackor och lite oboy så blir allt som perfekt. hay!

fotbollsträning jao

nu åker jag på träning!
& jag vill ha sommar nu på en gång


kondomis.

var på kondomfabriken idag, riktigt intressant faktiskt! haha. var ju även hem till sussie och fikade lite.
åkte tillbaka till skolan efter, åt lunch och så. sen hade vi teknik och engelska.
skön dag faktiskt. onsdag i morgon, vanlig dag tror jag. sen ledig torsdag och fredag. kan inte bli bättre!
senare har jag träning, & nu hoppas jag bara att min fot blir lite bättre snart! match i morgon ju!

soulmate.


fotbollfotboll

blev till att kika på fotbollsmatchen med michelle. skitroligt var det!
axels lag vann med 5-1? jaja, kolla inte så mycket på själva fotbollen. hehe!
åkte tillbaka hem till michelle, blev sjukt blöt. sen åkte jag hem & käkade lite tårta och så.
badade. nu hamnade jag här! funderar på att lägga mig tidigt ikväll. skulle vara rätt så skönigt jao.
skriver mer i morgon eller så!

guess what?

tänk för att i morgon ska vi och kika på kondomisar!
hihi, roligt jao. ska även hem till min lärare och fika. yeah!
signe svarar inte på telefonen. nu blir jag en very angry girl.


skolish -första dagen after helgish

jag vet inte varför, men jag var jätte pigg i morse.
iallafall så har det varit en skön dag. fick vg på musikprovet med. rätt bra. kunde inte så mycket om det där med noter. men det gick!
senare blir det att kolla på fotboll med mina älsklingsflickor, signe och sofie. och även äta tårta och så. för min lillebror fyller nämligen 11 år idag. grattis.
nu ska jag iallafall gå och göra mig någonting att äta.
hejda.


no one compares to you.

jag har planerat min vecka här nu! :)
måndag, kolla på match i färila med sofie och signe.
tisdag träna
onsdag träna
torsdag, vara med manneboi
fredag parthey.
helt awesome jao.
idag har jag varit med signe och sofie, kollat på match på älvvallen, ätit pizza osv.
i morgon är det skola. buhu!
nu ska jag kika på tv & göra varm choklad.

backa aldrig bak.

hos sofie inatt med sofie och signe. mysigt värre!
jerran & engan kom förbi och hälsade på med.
vi kikade på amerikansk paj, två av dom. jag sov, eller halv-sov kanske.
hade även match med damerna igår, förlorade med 4-1. men det går väl ibland de åh!
idag är det söndag, och jag sitter hemma hos sofiepropp. vi gör inte så mycket. vi har lirat lite fotboll och sånt dah.
har egentligen träning idag men kan inte träna för ett berg stämplade mig igår, sad.
nu ska vi gå.
tjarrå!

so far away from home.

annlouise skalberg, kom hem nu!
jag saknar dig så mycket. du har inte ens varit borta länge. men jag vill att du kommer hem nu!
du är bäst.

lugn dag, självklart så vann jag ju pingisturneringen, det visste man ju redan.
följde med lina hem efter skolan, åt tårta och massa gottigt!
sen träning med damerna, skönt vare!
i morgon väntar en träning osv. sen två matcher denna helg med! niceprice.
nu äter jag en sallad och tänkte kolla på 500 days of summer!
tjing

namnamnam

nu kommer min mammi alldeles strax hem med en kebabrulle till mig! gottans
senare ska jag ta mig ett riktigt skumbad! ah.




jag vill gå ut och springa!
men i morgon är det träning, jao
tjarrå!

nicenicenice

väldigt nice vecka det här!
måndags, inget speciellt bara en vanlig dag.
tisdag, möte i ljusdal hela dagen. lite långtråkigt som jag sa tidigare. men slapp skolan iallafall.
onsdag, idrott, hemkunskap dubbeltimme, gjorde dajmtårta och äppelpaj osv.
torsdag, pingisturnering, höhö
fredag, hemkunskap + sluta klockan 1.
& nu är det inte långt kvar tills sommarlovet. fast det är ju rätt illa att det har snöat två dagar här nu!
men det går nog över snart!

idag åker min alldeles egna bästa vän till kreta.
i'll miss you my friend.

did it again.

möte idag, till klockan fyra. jobbigt men samtidigt lite kul endå.
träffa massa politiker osv! sofie var även där. skojsigt värre.
gick hem till hennes mormor och fick fika. söt mormor det där.
annlouise kom till mig efter skolan, vi gjorde inte så mycket. åt pizza. sen åkte vi hem till henne, gick ut och sprang med hennes hundar, duschade. åt, sitter här!
i morgon är det onsdag, skola och så. buhu
men två dagar kvar till helg.
på torsdag ska jag även sätta i hårförlägning på signesa.
i helgen vet jag inte till hundra vad som händer, men har lite planer iallafall! =)
hörs bra hay.


give it to me baby.


-
nej, det är inget fel på oss!
jag vill ha längre hår nu! typ, som på bilden. fast längre ändå.
gah, jag blir crazyman. nämen typ.
vad kan man göra för att få håret växa mer?
just nu, ska jag sitta här och lyssna på deppig musik och spara ut mitt hår litegrann.
hejdå


bombidombibombom. mitt hjärta slår

första skoldagen avklarad. fy vad trött jag var! & är.
hade simning, trevligt iallafall.
i morgon blir det ingen skola för mig, förens lunch ungefär.
jag och linnea ska nämligen på möte. gud så roligt, verkligen!
sen åker vi ju tillbaka till skolan.
& efter skolan så följer skalis med mig hem.
nu väntar jag på hamburgetallrik av min moder!

jag orkar inte detta.


can't fight this feeling

-
jag orkar inte skola i morgon. jag gör verkligen inte det.
åh, det är så mycket just nu.
& snart ska jag till läkaren också.
jag saknar min snutt, denice.

now i'm right back again


jag hittade en bild på mig där jag hade väldigt ljust hår.
där gick jag även i sjuan också.
för någon dag sen färgade gabriella mitt hår, mörkare. nästan svart!
jag vill att mitt hår ska växa. & bli långt.

i belong to you.

grym helg som fan!
jag älskar majkasor, jag älskar regn och jag älskar mina vänner.
min fredag spenderade jag i färila, mest med elisa. trevligt vare! och lite otrevligheter med. men sånt händer det alltid.
lördags umgicks jag med mina älsklingar, mina allra bästaste.
michelle kom till mig, runt halv fem. sen stack vi vidare hem till mia. där va även djara. sen kom anders!
trevligt var det.
idag hade vi match mot damlaget. & vi tog hem det med 4-1. great job girls.
I morgon blir det skola. ser jag inte fram emot faktiskt. menmen. träning också!
nu tänker jag ta lite frukt & sätta mig framför tvn.

RSS 2.0