15:06 - deppmode

Seriöst, nu när man tänker efter. Så är det bara ynka åtta dagar kvar av sommarlovet!
Snart blir det tillbaka till skolan, jobb och jobb. Bara kunna ha kul på helgerna.
Men under det här sommarlovet har jag faktiskt haft riktigt roligt, iallafall vissa dagar! Jag har hunnit med; Sena roliga kvällar hemma hos Sofie med massa trevligt folk, flera gånger! Tältningar som inte har blivit lyckade, Lyssnat på Björn Rosenström och fått hans autograf skriven på brösten, haha! Varit på skumpartyn, varit på Gothia Cup och det kunde inte bli bättre. Shoppat som tusan! Träffat massa trevligt folk. Och haft det riktigt trevligt med mina underbara vänner! Jag vill inte att skolan ska börja. åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0