s m i l e

kom precis in efter en långprommis med hundarna, tre st hundar. och douglas mötte vi också på.
vi såg en liten filur som sprang över vägen, och det var min mammas bästa väns hund. jaja,smiter hela tiden!
innan vi gick ut så kikade vi på green street hooligans. det var sofie som visade mig den filmen först, och fy vad hemsk den är på slutet. fast ändå den bästa filmen jag nånsin sett, och pete. jag älskar den killen.
nu ska vi nog inte göra någonting speciellt alls. ligga i sängen och prata och dö lite halvt kanske? jaja. pussar!
I'm in love with this guy. Pete!

Kommentarer
Postat av: Pete Dunhams fru Sofie

Frida, hands off, han är min man och kommer alltid att vara, jag såg han först ;) Hahaha, lätt bästa filmen, måste göras om! :D<333

2010-08-16 @ 16:10:06
URL: http://sofieb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0